Home » Ειδησεις Πειραια » Ενημέρωση των επιβατών της ακτοπλοΐας για τα δικαιώματα τους στο λιμάνι του Πειραιά
Ενημέρωση των επιβατών της ακτοπλοΐας για τα δικαιώματα τους στο λιμάνι του Πειραιά

Ενημέρωση των επιβατών της ακτοπλοΐας για τα δικαιώματα τους στο λιμάνι του Πειραιά

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» διοργανώνουν ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά στις 10 Ιουλίου 2018, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Το πληροφοριακό υλικό θα είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για το τί πρέπει να προσέχουν όταν ταξιδεύουν και ποιά είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κλπ).

Οι επιβάτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την Ψηφιακή Εφαρμογή

‘ECC-Net: Travel‘ app που δημιούργησε το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφορίες και ενημέρωση, σε 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής ‘Ενωσης καθώς επίσης και στα Νορβηγικά και Ισλανδικά, για τα δικαιώματά τους σχετικά με τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Περισσότερες πληροφορίες για την εφαρμογή υπάρχουν στον ιστότοπο του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας www.eccgreece.gr . Οι καταναλωτές μπορούν να βρούν την εφαρμογή και να την ‘κατεβάσουν’ στο Google play store.

Επίσης, καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα), οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, με απλές διαδικασίες και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

About kymaeditor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

thirteen − eleven =