Στη Βουλή από το Γ. Ραγκούση η ανακοίνωση της ΠΟΕΠΛΣ για καθυστερήσεις στις μεταθέσεις

Στη Βουλή έφερε ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, την Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ), αναφορικά με την αναιτιολόγητη 8μηνη καθυστέρηση ολοκλήρωσης των τακτικών μεταθέσεων 2022, τη μη τήρηση του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου, καθώς και την υπονόμευση των εργασιακών συνθηκών των στελεχών του Λ.Σ. Ε.Λ.ΑΚΤ.

Με κατάθεση αναφοράς ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, καλεί τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να δώσει απαντήσεις για τις άμεσες παρεμβάσεις στις οποίες προτίθεται να προβεί, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των τακτικών μεταθέσεων με την τήρηση του προβλεπόμενου θεσμικού πλαισίου που ο ίδιος θέσπισε και αδυνατεί να εφαρμόσει.

Ακολουθεί ολόκληρη η Αναφορά:

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για

Τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

ΘΕΜΑ: Την προσφυγή στη Δικαιοσύνη εξετάζει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος για την αναιτιολόγητη 8μηνη καθυστέρηση ολοκλήρωσης των τακτικών μεταθέσεων 2022, την μη τήρηση του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου και την υπονόμευση των εργασιακών συνθηκών των στελεχών του Λ.Σ. Ε.Λ.ΑΚΤ.

Ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, έχοντας υπόψη την από 03.08.2022 Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.) με θέμα: «Η υπομονή μας εξαντλήθηκε | Την ανοχή μας κακώς την ερμήνευσαν ως συνενοχή ή αδυναμία», την καταθέτει ως αναφορά προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιώτικης Πολιτικής, ζητώντας απαντήσεις για τις άμεσες παρεμβάσεις στις οποίες προτίθεται να προβεί προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία των τακτικών μεταθέσεων με την τήρηση του προβλεπόμενου θεσμικού πλαισίου που ο ίδιος θέσπισε και αδυνατεί να εφαρμόσει.

Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία, επισημαίνει μεταξύ άλλων:

«Τα συμβούλια εκκίνησαν την 31η Ιανουαρίου 2022 και τρεις μήνες μετά την έναρξη των εργασιών τους με την ΑΠ: 1000.0/37740/2022//27-5-22 Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίστηκαν το συνολικό διαθέσιμο ποσό για τις τακτικές μεταθέσεις 2022, ήταν 300.000 ευρώ και ο συνολικός εκτιμώμενος αριθμός μεταθέσεων 200. Συνεπώς ο καθένας μπορεί να συμπεράνει ότι τα συμβούλια μεταθέσεων περιορίζονταν ιδιαιτέρως με αποτέλεσμα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. με 6 και 7 χρόνια σε υπηρεσίες 1ης και 2ης κατηγορίας υπηρεσιών να μην μετατίθενται λόγω έλλειψης πιστώσεων.

Επιπλέον η Ομοσπονδία εκφράζει τη διαμαρτυρία της για τα κατωτέρω:

«Τα μέλη των συμβουλίων μεταθέσεων δεν δέχθηκαν την πρότασή μας να ληφθούν υπόψη οι αναφορές στελεχών, με τις οποίες δηλώνουν ότι επιθυμούν να παραμείνουν για το 2022 σε υπηρεσίες 1ης και 2ης κατηγορίας, με συνέπεια να δεσμευτούν πιστώσεις, που θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλες περιπτώσεις περιορίζοντας ακόμη περισσότερο τις αποφάσεις των ίδιων των συμβουλίων.

Επιπλέον παρά τις συνεχείς παραινέσεις μας δεν εισήχθησαν ποτέ προς εξέταση οι διπλωματούχοι Πλοίαρχοι ή Μηχανικοί ΕΝ δίχως καμία πειστική δικαιολογία.

Πριν την επανέναρξη των συμβουλίων ζητήσαμε από τον Κλάδο Διοίκησης να μας χορηγηθούν:

  • Ο πίνακας που να περιλαμβάνει τη στελέχωση και την προβλεπόμενη σύνθεση ανά Υπηρεσία καθώς και των πλωτών μέσων υπαγωγής τους, ο αριθμός των στελεχών έως τον βαθμό του Αντιπλοιάρχου, που έχει 8 έτη και άνω στην ίδια Υπηρεσία,
  • Ο αριθμός των πλωτών, που έχουν μονή σύνθεση πληρώματος και ο αριθμός των στελεχών πτυχιούχων ΔΜΓ και ΔΠΓ, που υπηρετούν εκτός πλωτών.

Παρακαλούμε για την απάντηση και την ενημέρωση μας για τις σχετικές ενέργειές σας.

Αθήνα, 05.08.2022

Ο καταθέτων Βουλευτής

Ιωάννης Ραγκούσης

Επισυνάπτεται και ακολουθεί το αναφερόμενο έγγραφο, όπως αναρτήθηκε στο επίσημο ηλεκτρονικό περιοδικό της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. (https://neaplefsi.gr/?p=23184 )

«Η υπομονή μας εξαντλήθηκε | Την ανοχή μας κακώς την ερμήνευσαν ως συνενοχή ή αδυναμία»

3/8/2022

About kymaeditor

Check Also

Ναυτιλία: Συμφωνία Anemoi – Cosco για κυλινδρικά «πανιά» στα πλοία

Η Anemoi Marine Technologies, μια εταιρεία με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία, που σχεδιάζει και κατασκευάζει  …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *