Έγινε η παρουσίαση της πρωτοποριακής καμπάνιας για την τουριστική ανάδειξη του Πειραιά

Σε μια λαμπρή τελετή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά παρουσιάστηκε ο νέος ταξιδιωτικός οδηγός της πόλης με τίτλο: «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς».

Την παρουσίαση έκανε ο Χρήστος Φερεντίνος, ενώ παρόντες εκτός φυσικά από τον Δήμαρχο Γιάννη Μώραλη και τον πρώτο σε σταυρός Δημοτικό Σύμβουλο και πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη ήταν: Ο Μητροπολίτης Πειραιάς Σεραφείμ, ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο πρώην υπουργός παιδείας Κων/νος Αρβανιτόπουλος, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, εκπρόσωποι της ναυτιλίας, της κρουαζιέρας του γιώτινγκ του τουρισμού, Δημοτικοί Σύμβουλοι και αρκετός κόσμος.
Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus – Προορισμός Πειραιάς», αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά να υλοποιείται η προεκλογική δέσμευση για την τουριστική ανάδειξη της πόλης που είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξή της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Είναι η πρώτη φορά που ένας δήμος στην Ελλάδα, σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά.

Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία ταυτότητα που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.
Αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα-web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες(off line nativeapplications).

Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά, όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν να ξεκινήσει το ταξίδι του.
Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά.
Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητά, διασκέδαση.
Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείριση της.

Μέσω αυτής έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στη πόλη.
Τι περιλαμβάνει η καμπάνια
Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150 σελίδες δεκάδες πρωτότυπες εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ.
Είναι χωρισμένος σε ενότητες-ιστορία, αρχιτεκτονική, αξιοθέατα, πολιτισμός, διαδρομές, διασκέδαση και αγορές, χάρτης-ώστε να είναι εύχρηστος.

Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει ενότητα «με μια ματιά» και ενδιαφέρουσες διαδρομές για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια.
Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος(ελληνικά-αγγλικά) ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.
Όλες τις πληροφορίες ηλεκτρονικά θα τις βρείτε στα site: www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr

About kymaeditor

Check Also

Σαντορίνη: Έρευνες και εντοπισμός χειριστή αετοσανίδας

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θήρας, για ύπαρξη αγνοούμενου 42χρονου αλλοδαπού χειριστή αετοσανίδας …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *