Αύξηση διεθνών αφίξεων στην Ελλάδα.

Με αύξηση κατά  6,7% στο σύνολο της χώρας και 1% αν δεν υπολογιστεί η Αθήνα, έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε ό,τι αφορά τις διεθνείς τουριστικές αφίξεις.
Με βάση τα στοιχεία από τα κυριότερα αεροδρόμια στην επικράτεια, που έχει στη διάθεσή του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), τον Ιούνιο ήρθαν στη χώρα 2.399.754 επισκέπτες, από 2.324.540 το αντίστοιχο διάστημα του 2014, αυξημένοι κατά 3,2%
Η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη ήταν οι προορισμοί που υποστήριξαν το σύνολο αφίξεων της χώρας τον μήνα που πέρασε, σημειώνοντας άνοδο 25,6%, 7,5% και 20,7% αντίστοιχα, σε ετήσια βάση. Οριακά θετικό πρόσημο 0,8% εμφάνισε τον Ιούνιο η Θεσσαλονίκη, ενώ Δωδεκάνησα και Κρήτη κινήθηκαν αρνητικά, με πτώση 7,2% και 3,8% αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα, τον Ιούνιο άνοδο είχαν τα αεροδρόμια της Κέρκυρας (3,8%), της Ζακύνθου (5,3%), της Κεφαλονιάς (9,9%), του Ακτίου (4,7%), της Μυκόνου (7,5%), της Σαντορίνης (20,7%), της Σάμου (9,5%), της Σκιάθου (9,3%), της Καβάλας (10,1%), της Καρπάθου (11,4%) και της Μυτιλήνης (11,9%). Αρνητικά κινήθηκε η Ρόδος (8,7%), η Κως (5,7%), το Ηράκλειο (4,9%), τα Χανιά με οριακή μείωση (0,6%), ο Αραξος (25,5%) και η Καλαμάτα (9,6%).

Στο εξάμηνο, αύξηση παρουσιάζουν οι αφίξεις στην Αθήνα (25,9%), στη Θεσσαλονίκη (6,5%), στα Χανιά (1%), στην Κέρκυρα (3,3%), στη Ζάκυνθο (4%), στην Κεφαλονιά (6,5%), στο Ακτιο (3,9%), στη Μύκονο (10%), στη Σαντορίνη (23,3%), στον Αραξο (55%), στην Καλαμάτα (2,9%), στη Σάμο (5,5%), στη Σκιάθο (10%), στην Καβάλα (7,4%), στην Κάρπαθο (8,9%) και στη Μυτιλήνη (8,4%). Αντίθετα, πτώση εμφανίζουν τα αεροδρόμια στη Ρόδο (6%), στην Κω (2,7%), στο Ηράκλειο (4,3%).
Σε ό,τι αφορά τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής για τους επόμενους μήνες, μετά την εφαρμογή των capital controls καταγράφηκε μια απότομη μείωση 30% έως 40%, η οποία φαίνεται να σταθεροποιείται περί το 20% τις τελευταίες ημέρες. Οπως τονίζει ο ΣΕΤΕ η μείωση αυτή, εφόσον δεν ανατραπεί, αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά τις αφίξεις του επόμενου τριμήνου.

 

About kymaeditor

Check Also

Έρευνα: Βασικό κριτήριο των καταναλωτών για την επιλογή τροφίμων η χρηματική δαπάνη

Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σουπερμάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *