Δήμος Πειραιά: Παρουσίαση της εφαρμογής PIREAPP και της γραμμής επικοινωνίας με τους δημότες

Την ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους δημότες εγκαινίασε ο δήμος Πειραιά, που έχει ως στόχο την καταγραφή και την άμεση επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας, μέσω της εφαρμογής «Pireapp» για smartphones, iPhone & Android και της τηλεφωνικής γραμμής 15510.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σήμερα, κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, που παραχώρησε ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Πέτρος Κόκκαλης και ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Πληροφορικής, Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης κ. Ανδρέας Βεντούρης, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, στην ομιλία του, τόνισε μεταξύ άλλων: «Αυτό που επιχειρούμε να χτίσουμε, είναι αυτή η σχέση ώστε να μπορεί ο δημότης να καταγράφει και να στέλνει τα προβλήματά του με πιο σύγχρονο τρόπο, γιατί μέχρι τώρα δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα. Έψαχνε να βρει ποια υπηρεσία είναι αρμόδια, έπαιρνε τηλέφωνο στην καθαριότητα, στο πράσινο ή στην οδοποιία για μια λακκούβα, για ένα δέντρο που μπορεί να πέσει, για σκουπίδια. Όλο αυτό γινόταν λίγο άναρχα. Εξυπηρετούνταν οι δημότες, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά με έναν τρόπο που δεν ήταν σύγχρονος. Εμείς θέλουμε να ξεκινήσουμε αυτή την επικοινωνία. Και οι δημότες θα εκπαιδευτούν σιγά – σιγά σε αυτή την καινούρια δομή και οι υπηρεσίες του Δήμου θα πρέπει να εκπαιδευτούν. Έχουν εκπαιδευτεί για να ξεκινήσουμε και για να λειτουργήσουμε, αλλά θα πρέπει να εκπαιδευτούν στο πως θα γίνεται αυτή η διαδικασία, με απώτερο στόχο πράγματι να επιλύονται περισσότερα προβλήματα όσο το δυνατό πιο γρήγορα, μέσα από μια σωστή αξιολόγηση. Είναι πολύ πιο άμεση ανάγκη να παρέμβουμε σε ένα δέντρο το οποίο κινδυνεύει να πέσει και να χτυπήσει ανθρώπους και είναι μικρότερη ανάγκη, να παρέμβουμε και να κουρέψουμε ένα δέντρο ή να κλείσουμε μια λακκούβα που δεν είναι τόσο επικίνδυνη. Αυτή η αξιολόγηση θα γίνεται μέσα από τις υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσουμε όλοι μαζί, δημότες και Δημοτική Αρχή να βελτιώσουμε τη σχέση μας και να βελτιώσουμε την πόλη μας. Επαναλαμβάνω ότι αυτό θα γίνει σιγά – σιγά και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι κάτι το οποίο θα λύσει άμεσα τα προβλήματα του Δήμου. Είναι μια καλή αρχή, ένα σωστό εργαλείο…..Είναι ένα εργαλείο, το οποίο αν χρησιμοποιηθεί σωστά από τους δημότες -που πιστεύω ότι θα χρησιμοποιηθεί-και αν οι υπηρεσίες του Δήμου το κατανοήσουν και λειτουργήσουν σωστά, μόνο οφέλη έχουμε να αποκομίσουμε».

Ασφαλώς οι εφαρμογές εκτός από ηλεκτρονικές και εντυπωσιακές οφείλουν να γίνουν για τους δημότες του Πειραιά χειροπιαστές και να αγγίξουν την καθημερινότητα σε πράγματα αυτονόητα , καθημερινά όπως η ασφάλεια, η καθαριότητα η συγκοινωνία!
Αναμένουμε!

About kymaeditor

Check Also

Πειραιάς: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο πλαίσιο διεξαγωγής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας

Λόγω των εκδηλώσεων κατά την παράδοση – παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας στο πλαίσιο των XXXIII …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *