Η Δ.Ε. Κρουαζιέρας ευχαριστεί την ελληνική κυβέρνηση για τον ανεφοδιασμό των πλοίων σε ελληνικά λιμάνια

Τις ευχαριστίες της προς την ελληνική κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία, προκειμένου τα κρουαζιερόπλοια των εταιρειών από όλο τον κόσμο που έχουν αναστείλει τα δρομολόγιά τους για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, να μπορούν ανεφοδιάζονται με τρόφιμα νερό και καύσιμα από τα ελληνικά λιμάνια, εκφράζει με σημερινή της ανακοίνωση η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας CLIA .
«Εκφράζουμε τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας στην ελληνική κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία για τη συνεργασία και την ουσιαστική στήριξη στις εταιρείες κρουαζιέρας. Ο ανεφοδιασμός με τρόφιμα, νερό και καύσιμα είναι ζωτικής σημασίας για τα πλοία και τα πληρώματά τους» αναφέρει σε δήλωσή της η Μαρία Δεληγιάννη, εκπρόσωπος της CLIA στην Ανατολική Μεσόγειο.

«Σήμερα, λίγα μόνο πλοία παραμένουν ακόμα στη θάλασσα και κατευθύνονται προς κάποιο ανοιχτό λιμάνι. Η δημόσια υγεία αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τις εταιρείες κρουαζιέρας, οι οποίες ανταποκρίθηκαν με απόλυτο σεβασμό στην απόφαση πολλών χωρών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, να κλείσουν τα λιμάνια τους για προληπτικούς λόγους» αναφέρει.

Προσθέτει επίσης ότι η ελληνική κυβέρνηση συνεργάστηκε στενά με την CLIA και δημιούργησε ήδη ένα πλαίσιο με βάση το οποίο τα κρουαζιερόπλοια μπορούν να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε ελληνικά λιμάνια για ανατροφοδότηση με τρόφιμα, νερό και καύσιμα, καθώς και για ασφαλή παράδοση αποβλήτων και λυμάτων, βάσει της καθοδήγησης της ΕΕ και των διεθνών κανόνων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) και της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006 (MLC) της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ΔΟΕ).
Η κ. Δεληγιάννη αναφέρει ότι η διαδικασία αυτή γίνεται με αυστηρή τήρηση των κανόνων ασφαλείας και συγκεκριμένα: στα κρουαζιερόπλοια επιβαίνει μόνο το πλήρωμα, δεν επιτρέπεται καμία αποβίβαση και τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν καθαρή ναυτιλιακή δήλωση υγείας.
Σύμφωνα με την CLIA, τέσσερα κρουαζιερόπλοια έχουν πραγματοποιήσει έως τώρα τον ανεφοδιασμό τους σε ελληνικά λιμάνια υπό αυτό το καθεστώς. Σημειώνεται ότι το εκτεταμένο αγκυροβόλιο έχει όφελος και για την τοπική οικονομία, καθώς τα πλοία θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν στην Ελλάδα εργασίες ανεφοδιασμού, επισκευών και όλων των απαιτούμενων ενεργειών ώστε να μπορέσουν και πάλι να αποπλεύσουν.

Η CLIA αποτελεί τη μεγαλύτερη εμπορική ένωση κρουαζιεροπλοίων παγκοσμίως εκπροσωπώντας 54 εταιρείες κρουαζιέρας, που διαθέτουν 277 πλοία και αποτελούν το 95% του κλάδου. Παράλληλα, εκπροσωπεί πάνω από 340 εταιρείες που συμβάλλουν στην επιτυχή λειτουργία της κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων λιμένων και προορισμών, ναυπηγείων, προμηθευτών και διαφόρων άλλων υπηρεσιών. Επίσης η CLIA εκπροσωπεί πάνω από 25.000 πράκτορες που συμβάλλουν κι εκείνοι σημαντικά στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Πάρης Τσιριγώτης

Πηγή:ΑΜΠΕ

About kymaeditor

Check Also

Θετικές προοπτικές στη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενοπλοίων το 2023

Ευοίωνες αναμένονται οι προοπτικές στην ναυλαγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενοπλοίων για το …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *