Με βάση στοιχεία που ανακοίνωσε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, ο στόλος της ποντοπόρου ναυτιλίας έφτασε τα 4.262 πλοία μεταξύ των οποίων και 377 νεότευκτα που κατασκευάζονται σε ναυπηγεία ανά τον κόσμο.Συνολικά ο ελληνόκτητος στόλος εκτός από αριθμό , αυξήθηκε σε χωρητικότητα (dwt).
Σύμφωνα πάντα με την έκθεση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 26,49% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενοπλοίων (αργού πετρελαίου), το 18,82% του στόλου φορτηγών μεταφοράς φορτίων χύδην σε χωρητικότητα dwt και το 14,28% του στόλου πλοίων μεταφοράς χημικών/παραγώγων πετρελαίου σε χωρητικότητα dwt (εξαιρουμένων των υπό ναυπήγηση πλοίων).
Στο τέλος Δεκεμβρίου του 2014, οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων (άνω των 1.000 gt) ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 377 συνολικής χωρητικότητας 37,38 εκ. dwt. Από αυτά, 157 είναι δεξαμενόπλοια (εκ των οποίων 68 LNG/LPG και 57 μεταφοράς αργού πετρελαίου), 172 φορτηγά, 46 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 2 άλλου τύπου πλοία. Οι παραγγελίες εξακολούθησαν να υποδηλώνουν μια τάση διαφοροποίησης προς πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων (LNG/LPG), καθώς και δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου απόφαση που φυσικά επηρεάζεται από τις διεθνείς τάσεις των θαλάσσιων μεταφορών.
Από τα πλοία ελληνικής σημαίας το 2014 ήταν ηλικιακά 11,4 έτη -με άνω του 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- και του ελληνόκτητου στόλου τα 10 έτη, με το μέσο όρο ηλικίας του παγκόσμιου στόλου στα 12,5 έτη. Ο ελληνικός στόλος παραμένει στην κορυφή της λίστας του Qualship 21 των ΗΠΑ, της Λευκής Λίστας του ΙΜΟ και της Λευκής Λίστας του Paris MOU.
Μία αισιόδοξη υπόθεση στο ακραίο υφεσιακό κλίμα της χώρας.