Ναι στο ψάρι, αλλά τι να προσέξουμε;

Ναι στο ψάρι, αλλά τι να προσέξουμε;

Αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής, τα ψάρια αποτελούν από τις πλέον υγιεινές επιλογές. Οι ειδικοί μάλιστα συνιστούν να καταναλώνουμε 2-3 μερίδες από ποικιλία ψαριών και θαλασσινών την εβδομάδα, ενώ τουλάχιστον οι μισές μερίδες θα πρέπει να είναι λιπαρά ψάρια (π.χ., σαρδέλα, γαύρος, σαφρίδι, κολιός, ζαργάνα), τα οποία έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ω-3 λιπαρά. Μια μερίδα …

Πηγη: Ιατρικα Νεα

About kymaeditor

Check Also

ΠΙΣ: Επαίσχυντη η ρύθμιση του Υπουργείου Υγείας που επιτρέπει την επίταξη των ιδιωτών γιατρών

Κατατέθηκε στη Βουλή, ως πρόσθετη διάταξη στο νομοσχέδιο περί ψυχικής υγείας, η επαίσχυντη ρύθμιση του …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *