Παράδειγμα προς μίμηση η κίνηση των καταστηματαρχών ‘Agora of Pandrossou’

Κύριοι σκοποί του Δικτύου Επιχειρηματιών “Agora of Pandrossou” είναι η προβολή της περιοχής της Πανδρόσου ως περιοχή χαρακτηριστική , με ειδική ταυτότητα  και η αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχονται. Πρακτικά μία κίνηση αυτενέργειας προς όφελος των επιχειρήσεων τους χωρίς αναμονή για κρατική μέριμνα που πιθανόν να μην έφθανε ποτέ.

Η οδός Πανδρόσου είναι ένας παραδοσιακός πεζόδρομος που συνδέει την Μητρόπολη Αθηνών με το Τζαμί Τζισταράκη στο Μοναστηράκι. Μία ανάσα από την Ακρόπολη και την Αρχαία Αγορά, η οδός Πανδρόσου και η περιοχή γύρω από αυτήν αποτελεί για περισσότερο από δύο αιώνες, ένα σταυροδρόμι «εποχών» και πολιτισμών και φιλοξενούσε ανέκαθεν μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Εν μέσω οικονομικής κρίσης η οποία καθόλου δεν έκανε διάκριση στις τουριστικές περιοχές, και στην προσπάθεια να διαφυλάξουν και να ενισχύσουν τις επιχειρήσεις τους οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε μία αξιέπαινη προσπάθεια υποστήριξης και προβολής.

Μια άτυπη ομάδα επιχειρηματιών της Πανδρόσου ξεκίνησε, πριν τρία χρόνια, μια πρωτοβουλία προβολής της περιοχής αυτής (Pandrossou Street Market), η οποία επέδειξε έντονη δραστηριότητα (πολιτιστικές εκδηλώσεις, εξωραϊσμός της περιοχής με ομαδική εργασία, τουριστική προβολή, εκπαιδευτικές και φιλανθρωπικές δράσεις, διαδικτυακή προβολή). Προς αυτή την κατεύθυνση, η συστάδα επιχειρήσεων Pandrossou Street Market αναπτύσσει σήμερα δράσεις, με την υποστήριξη του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, με σκοπό τη μελέτη και εξειδίκευση θεμάτων αλλά και την υλοποίηση ενεργειών που άπτονται βασικών αναγκών του δικτύου και ειδικά στα πεδία:
•σχεδιασμού βασικών παραμέτρων καλύτερης οργάνωσης και μετεξέλιξης του Δικτύου,
•σχεδιασμού σχεδίου προβολής – προώθησης της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό (πχ site, media, social media, κλπ),
•οργάνωση-νομική σύσταση,
•σχεδιασμός επιχειρηματικού μοντέλου
•ανάπτυξη κοινών ενεργειών και νέων προϊόντων/υπηρεσιών.

Έτσι παρέχουν υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες  που παρέχονται από τις επιχειρήσεις της, αναβαθμίζοντας την έννοια του όρου «τουριστικό» (είδος ή κατάστημα) που συχνά είναι παρεξηγημένος, τόσο από ξένους, όσο και από Έλληνες επισκέπτες. Παράδειγμα προς μίμηση!

About kymaeditor

Check Also

ΕΛΑΣ: Ενημέρωση σχετικά με νέα ψευδεπίγραφη – απατηλή ιστοσελίδα

Συνεχίζονται οι προσπάθειες των επιτήδειων να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες, με διακινούμενη ψευδεπίγραφη – απατηλή ιστοσελίδα, …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *