«Πρωτιά» για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Wind

Οι διακρίσεις για τη Wind συνεχίζονται αφού το Τμήμα  Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας κατέκτησε την «πρωτιά» στο διαγωνισμό “CRM Grand Prix 2013”, (που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση), υποδεχόμενοι  μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο GOLD στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Επίσης περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται  επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.

Δηλώσεις Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της Wind Ελλάς.

 «Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης  τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη», δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της Wind Ελλάς.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρείας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη φέτος για 15η συνεχή χρονιά και περιελάμβανε συμμετοχές από 44 εταιρείες που απασχολούν συνολικά πάνω από 2.000 εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών οι οποίοι καθόλη τη διάρκεια του διαγωνισμού δέχτηκαν 1.320 «Μυστικές Κλήσεις».

About kymaeditor

Check Also

e-ΕΦΚΑ: Kαι ηλεκτρονικά η αίτηση για ένταξη στις 24 μηνιαίες δόσεις

Και ηλεκτρονικά μπορούν πλέον να υποβάλουν αίτημα για ένταξη στις 24 μηνιαίες δόσεις οι οφειλέτες που τηρούν πάγια …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *