Κατά 4,5% αυξήθηκε ο ελληνόκτητος ποντοπόρος στόλος το πρώτο πεντάμηνο του έτους ανεβάζοντας την αποτίμηση της αξίας του στα 106 δισ . δολάρια και παραμένοντας στην πρώτη θέση παγκοσμίως.Πρακτικά αυτό σημαίνει 4000 πλοία διαφόρων τύπων και πάνω από 700 ναυτιλιακές εταιρείες.
Στη δεύτερη θέση παγκοσμίως η Ιαπωνία (89 δισ. δολάρια), και ακολουθούν η Κίνα (71 δισ. δολάρια), η Γερμανία (50 δισ. δολάρια), η Σιγκαπούρη (38 δισ. δολάρια) και οι ΗΠΑ (34,5 δισ. δολάρια), που αύξησαν όμως εφέτος την αξία του στόλου τους κατά 48%. Νορβηγία, Κορέα, Βρετανία και Δανία συμπληρώνουν τη δεκάδα των χωρών με τους μεγαλύτερους στόλους στην ποντοπόρο ναυτιλία παγκοσμίως. Σύμφωνα με τη Vessels Value, που ειδικεύεται στις αποτιμήσεις της ποντοπόρου ναυτιλίας, οι 10 αυτοί στόλοι καταλαμβάνουν το 71,7% της αξίας του παγκόσμιου στόλου, με την Ελλάδα να διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς με 15,5%.
Η μεγάλη δύναμη του ελληνόκτητου στόλου εντοπίζεται στα δεξαμενόπλοια, με τη συνολική αξία τους να φθάνει στα 41,7 δισ. δολάρια, και στα bulker (πλοία ξηρού φορτίου), με συνολική αξία 35,5 δισ. δολάρια. Ακολουθούν τα LNG με συνολική αξία 12,27 δισ. δολάρια, τα containership (μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων) με 12,25 δισ. δολάρια και τελευταία τα LPG με 3,88 δισ. δολάρια.