
της Μαρίας Χιόνη, Διδάσκουσα Ιατρική Ορολογία, στην Αγγλική Γλώσσα και Επικοινωνιακές Δεξιότητες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών medlabnews.gr Η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας είναι ένας από τους σημαντικότερους δείκτες για τη μέτρηση της ποιότητας υγείας. Η δημιουργία της απαραίτητης συναισθηματικής σχέσης ιατρού-ασθενούς είναι ένα από τα κυριότερα συστατικά για την αποτελεσματική μεταξύ τους επικοινωνία, η οποία με τη σειρά της θα συμβάλλει στην επιτυχία της θεραπευτικής αντιμετώπισης. Στη σχέση αυτή, ο ιατρός αντιλαμβάνεται τα προβλήματα που παρουσιάζει ο ασθενής τόσο από σωματικής πλευράς όσο και από ψυχολογικής και κοινωνικής. Από την αντίθετη πλευρά, ο ασθενής λόγω της συναισθηματικής […]
Πηγη: Ιατρικα Νεα