Τι συμβαίνει με τον Αστέρα Βουλιαγμένης Κα Κατσέλη;

Παρόλο που η διοικήτρια της Εθνικής Τράπεζας έχει ,λόγω συγκυριών , πολλά θέματα να επιλύσει , θα πρέπει να δώσει και κάποιες απαντήσεις για το πάντα επίκαιρο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο συγκρότημα του Αστέρα ιδιοκτησίας Εθνικής Τραπέζης.

Για όσους φανατικούς εμμένουν να  επισκέπτονται το συγκρότημα  και το παρακολούθησαν την τελευταία δεκαετία, η πορεία του από την Εθνική στην πολλά υποσχόμενη Starwοod και μετά πάλι στην Εθνική έφερε αλλαγές αλλά όχι αναταράξεις. Ακόμα και η τελευταία διετία της ανασφάλειας λόγω της επικείμενης πώλησης του συγκροτήματος μπορεί να άφηνε επίγευση παρακμιακή σίγουρα όμως το ξενοδοχείο δεν έχασε  τη ζεστή, ανθρώπινη φιλοξενία του. Και αυτό χάρη στις άοκνες προσπάθειες των εργαζομένων του Αστέρα που το υπηρέτησαν  με επιμονή και στους εμμονικούς επισκέπτες του, κυρίως Έλληνες που το στήριξαν συστηματικά.

Ώσπου αιφνίδια φέτος το καλοκαίρι κατέληξε η είσοδος στον Αστέρα να μετατρέπεται σε πόλεμο της πετσέτας. Η διοίκηση του συγκροτήματος θεώρησε όλους τους πελάτες εν δυνάμει διεκδικητές της πετσέτας θαλάσσης για να την πάρουν σπίτι τους , έτσι η χορήγηση πετσέτας για χρήση πρακτικά γίνεται με επίδειξη  κάρτας και με μεγάλο κόπο. Μα αν ήταν να χτυπάμε κάρτα και να έχουμε άγχος κατά την είσοδο να παραλάβουμε και κατά  την έξοδο να παραδώσουμε την πετσέτα , δε θα πηγαίναμε σε τόπο παραθερισμού, θα ακυρώναμε την άδεια μας. Παράλληλα το ξενοδοχείο έθεσε σε ισχύ απαράβατους κανόνες στα ωράρια των εστιατορίων  και σαφή επιβολή του room service αν τύχει και πεινάσεις καθυστερημένα. Νιώθεις λοιπόν σαν να έχουν αποφασίσει όχι να σου παράσχουν υπηρεσίες τουρισμού, αλλά να σε σωφρονίσουν. Σε ένα χώρο στον οποίο το κόστος εισόδου ,τουλάχιστον για όσους εισέρχονται ορθόδοξα  , δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Και μέσα σε όλο αυτό το χάος ευτυχώς που υπάρχει  ο επαγγελματισμός των υπαλλήλων που προσπαθούν με κάθε τρόπο να απορροφήσουν τους κραδασμούς της δυσαρέσκειας των πελατών. Το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ γνωρίζει ;

Παρά το γεγονός ότι η συνομοσιολογία δε μας ταιριάζει , αναρωτιόμαστε:  η πρόθεση της πολιτικής της παρούσας διοίκησης είναι να αποτρέψει τους πελάτες; Είναι τέτοια η οικονομική ευρωστία ή η ενίσχυση από τη μητρική τράπεζα ώστε  οι πελάτες απαξιώνονται; Ή μήπως κυκλοφορεί διαστροφική πληροφορία ότι όσοι επιλέγουν τον Αστέρα το κάνουν για να υποστούν νοσηρή αυστηρότητα;

Κα Κατσέλη όπως θα γνωρίζεται καλύτερα από μας, η διαχρονικότητα του Αστέρα στηρίχθηκε πέρα από την έκπαγλη καλλονή του τοπίου του, στο ανθρώπινο πρόσωπό του. Είναι κρίμα να απαξιωθεί από αδέξιες τιμονιές αγχωμένων τεχνοκρατών. Εκτός αν υπάρχει λόγος να παραδοθεί κουφάρι…

πετσέτα

About kymaeditor

Check Also

Συγκατάθεση (consent) μέσω του Gov.gr Wallet θα δίνουν οι πολίτες για την ολοκλήρωση διαδικασιών

Με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, την εύκολη και φιλική εξυπηρέτηση των πολιτών …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *