Τους τελευταίους 24 μήνες μια ομάδα από ενθουσιώδεις καθηγητές Ιστοπαθολογίας, Παιδαγωγικής και Πληροφορικής από 5 διαφορετικές χώρες, εργάζεται πυρετωδώς για την ανάπτυξη και παράδοση ενός πρωτοποριακού, διαδραστικού εκπαιδευτικού συστήματος το οποίο, μέσω διαδικτύου, επιδιώκει την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας στη διαχείριση ιστολογικών δειγμάτων της καθημερινής διαγνωστικής παθολογοανατομικής πρακτικής . Πρόκειται για τα “Ηλεκτρονικά Μαθήματα Ιστοπαθολογίας: ένα πολύτιμο διαδικτυακό εργαλείο για φοιτητές, ερευνητές και επαγγελματίες ιατρούς – Πρόγραμμα HIPON», ένα εγχείρημα το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δια Βίου Επιμόρφωσης του Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης Οπτικοακουστικών Μέσων & Πολιτισμού (EACEA) της Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συντονιζόμενο από τον Αναπληρωτή Καθηγητή Παθολογικής Ανατομικής κ. […]
Πηγη: Ιατρικα Νεα