Το peiraiko- kyma παρουσιάζει τα έργα του Βασίλη Μιχαλολιάκου

 

Έξι και σήμερα έμειναν (όπως λένε και στο στρατό) για την διενέργεια των αυτοδιοικητικών εκλογών και η μάχη στον Πειραιά, μεταξύ των υποψήφιων δημάρχων, έχει φουντώσει για τα καλά. Αντιπαραθέσεις, καταγγελίες, βαριές εκφράσεις και αιχμηρά σχόλια βρίσκονται στην ημερήσια σχεδόν διάταξη στο μεγάλο λιμάνι της χώρας με την μεγάλη κόντρα να υπάρχει φυσικά ανάμεσα στους δύο βασικούς αντιπάλους για το δημαρχιακό θώκο, Βασίλη Μιχαλολιάκο και Γιάννη Μώραλη.

Του Μιχάλη Κάσση

Ο νυν δήμαρχος και εκ νέου υποψήφιος στα 3,5 χρόνια της  θητείας του στη πόλη έχει κάνει, κατά πολλούς σημαντικό έργο, κάτι που  δεν βρίσκει σύμφωνο (όπως είναι λογικό) το αντίπαλο δέος, Γιάννη Μώραλη  που φιλοδοξεί να αναλάβει τα ηνία του Δήμου και να αλλάξει  προς το καλύτερο, όπως τονίζει κατ΄ επανάληψη, την εικόνα του Πειραιά.

Απολογισμός

Εμείς από την πλευρά μας  παρουσιάζουμε στις παρακάτω γραμμές  τα έργα  του Βασίλη Μιχαλολιάκου  στην δημαρχιακή του θητεία, κάποια εκ των οποίων, αν όχι όλα,  αποτέλεσαν σημαντικές κινήσεις “αναζωογόνησης” του Πειραιά.

Ειδικότερα, 

–          Καθαρισμός της πόλης,  βάζοντας  τέλος στη δυσοσμία των απορριμμάτων και των σκουπιδιών.

–          «Αναγέννηση» των παιδικών  χαρών (33 συνολικά) που ήταν υπό διάλυση από την προηγούμενη δημοτική Αρχή, δημιουργώντας παράλληλα από την αρχή 18 καινούριες δημοτικές χαρές

–          Ανάπλαση 11 πλατειών

–          Δημιουργία τεσσάρων νέων πάρκων

–          Παιδιά των Πειραιώτών στους παιδικούς σταθμούς

–          Σε λίγους μήνες σε 10 σχολεία του Πειραιά οι στέγες θα είναι πλατείες με πράσινο

–          Μετά από  δέκα χρόνια «σιωπής» κατά τη διάρκεια των οποίων ήταν κλειστό για να ανακαινιστεί πλήρως, άνοιξε ξανά το «στολίδι» του Πειραιά, το Δημοτικό Θέατρο και ξαναβρίσκει  την κεντρική του θέση στη ζωή των κατοίκων του Πειραιά

–          Βελτίωση, διαφάνεια και νομιμότητα του Κυριακάτικου παζαριού του Πειραιά (αναφορικά με τους δικαιούχους των αδειών ενώ ορίστηκαν και οι θέσεις για τους εμπόρους), χωρίς να επικρατεί χάος)  στο οποίο «βασίλευε» η διαφθορά  ενώ ψηφίστηκε και μείωση 30% στα τέλη

–          Δόθηκε ζωή στο πάρκο Δηλαβέρη, (το ομορφότερο άλσος του Πειραιά)  αφού τον Ιούνιο του 2013 εγκαινιάστηκε, όντας αναπλασμένο, μετά από αρκετά χρόνια κλειστό

–          Στο εγκαταλειμμένο πρώην Στρατόπεδο Παπαδογιωργή δημιουργείται ένας πολυχώρος που θα είναι ταυτόχρονα πάρκο αναψυχής και παιδότοπος.

–          Δημιουργήθηκαν  δημοτικά ιατρεία και  κοινωνικά φαρμακεία

–          Δόθηκε στέγη και φαγητό σε όλους και δεν μειώθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι άστεγοι στους δρόμους της πόλης

–          Καθαρισμός του βυθού στα «Βοτσαλάκια» και το καλοκαίρι οι δύο παραλίες του Πειραιά, τα Βοτσαλάκια και η Φρεαττύδα, θα είναι οι πιο επισκέψιμες και χωρίς εισιτήριο παραλίες του Λεκανοπεδίου Αττικής

–           Σχεδιάζεται η ανάπλαση του ιστορικού δρόμου της Πειραιώς και η δημιουργία του μεγαλύτερου παιδότοπου στο ΣΕΦ

–           Επέκταση του Τραμ στον Πειραιά

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα κατασκευαστεί σε 25 μήνες, και έτσι, σύμφωνα με την πιο αισιόδοξη πρόβλεψη, θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015. Η πρόοδος των εργασιών κατασκευής της επέκτασης έχει ως εξής:

  • Εφαρμόστηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κεντρικό διαμέρισμα του Πειραιά.
  • Είναι σε εξέλιξη οι εργασίες για την μετατόπιση των γραμμών τρόλευ (γραμμές 16, 17 και 20) εκτός διαδρομής επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά.
  • Στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Αμαξοστασίου του Τραμ στο Ελληνικό, στο κτίριο 2 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων και είναι σε στάδιο ολοκλήρωσης και δοκιμών οι Η/Μ εγκαταστάσεις ενώ στο κτίριο 1 είναι σε εξέλιξη οι εργασίες αναδιαρύθμισης των χώρων του.
  • Στο οικόπεδο της παιδικής χαράς στη Ριζάρειο – Π. Φαλήρου, έχει ολοκληρωθεί ο φέρον οργανισμός και οι οπτοπλινθοδομές και βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων στο κτιριακό συγκρότημα των WC και επίσης είναι σε εξέλιξη η κατασκευή της περίφραξης του οικοπέδου και η διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου.
  • Η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά θα αποτελείται από μία μονή κυκλική γραμμή μήκους 5,4 χλμ. που θα ακολουθεί τη διαδρομή: Νέο Φάληρο – Μικράς Ασίας – Λαμπράκη – Βασ. Γεωργίου Α΄ – Λιμάνι – Εθν. Αντιστάσεως – Ομ. Σκυλίτση – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Οι 12 στάσεις της διαδρομής θα είναι οι εξής: Γήπεδο Καραϊσκάκη, Μ. Ασίας, Γ. Λαμπράκη, Ευαγγελίστρια, Πλατεία Δεληγιάννη, Δημαρχείο, Ακτή Ποσειδώνος, Αγία Τριάδα, Πλατεία Ιπποδαμείας, 34ου Συντάγματος, Ανδρούτσου και Ομηρίδου Σκυλίτση.

–            Προ των πυλών η ελεγχόμενη στάθμευση, η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ και της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση και τα υπόγεια πάρκινγκ

 

–           Εκτελείται το μεγαλύτερο δημοτικό έργο που έγινε ποτέ στον Πειραιά, προϋπολογισμού 21 εκατομμυρίων ευρώ και αφορά την ανάπλαση όλης της ακτής. Πιο συγκεκριμένα από τον Αγιο Διονύσιο μέχρι τον Αγιο Νικόλαο. Πεζοδρόμια, νησίδα και οδόστρωμα ξηλώνονται, γίνεται εξωραϊσμός εξωτερικών όψεων κτηρίων, Τινάνειος Κήπος, Τρούμπα, 2ας Μεραρχίας, Πασαλιμάνι, όλοι οι δρόμοι που οδηγούν μέχρι το Πανεπιστήμιο, κάθετοι και παράλληλοι.

 

 

 

 

 

 

 

About kymaeditor

Check Also

Θερμαινόμενοι χώροι στον Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου (22/1 – 28/1)

Με στόχο την προστασία των πολιτών και ιδιαίτερα των ευπαθών κοινωνικών ομάδων από το ψύχος …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *