Απολαύστε χωρίς τύψεις τον καφέ σας!

Απολαύστε χωρίς τύψεις τον καφέ σας!

Η κατανάλωση καφέ μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου (ορθοκολικού), σύμφωνα με μια νέα αμερικανο-ισραηλινή επιστημονική έρευνα. Η μείωση του κινδύνου αφορά όλα τα είδη καφέ, ακόμη και αυτόν χωρίς καφεΐνη (ντεκαφεϊνέ). Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Στέφεν Γκρούμπερ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνα, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα επιδημιολογίας …

Πηγη: Ιατρικα Νεα

About kymaeditor

Check Also

ΕΦΕΤ: Ανάκληση σαλάτας λόγω παρουσίας του παθογόνου μικροοργανισμού Listeria

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, κατά τη διενέργεια ελέγχων στο πλαίσιο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *