Πράσινο τσάι: Δείτε ποιοι πρέπει να το αποφεύγουν

Πράσινο τσάι: Δείτε ποιοι πρέπει να το αποφεύγουν

Το πράσινο τσάι κατατάσσεται στη λίστα με τα διατροφικά “must”, καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, έχει αντικαρκινική δράση, ενισχύει το μεταβολικό ρυθμό, καταπραΰνει την αντίδραση του οργανισμού στο στρες και έχει αντιφλεγμονώδη δράση. Είναι λογικό λοιπόν να απορήσει κανείς όταν λέμε ότι κάποιοι πρέπει να το αποφεύγουν! Ερευνητές από το Ιατρικό Πανεπιστήμιο της Φουκουσίµα στην Ιαπωνία διαπίστωσαν ότι το πράσινο τσάι μπορεί να μπλοκάρει την επίδραση ενός βήτα-αναστολέα –της ναδολόλης– που χορηγείται συχνά σε ασθενείς με υπέρταση. Δύο κούπες πράσινο τσάι την ημέρα είναι αρκετές για να παρατηρηθεί η παραπάνω επίδραση, σημειώνουν οι ερευνητές. Η ακριβής αιτία πίσω από […]

Πηγη: Ιατρικα Νεα

About kymaeditor

Check Also

8.000 ευρώ δίνει η ΣΕΚΕ για τους γιατρούς που θα προσληφθούν στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Ξάνθης

Η Συνεταιριστική Ένωση Καπνοπαραγωγών Ελλάδας στην Ξάνθη προσφέρει από 8.000 ευρώ τον χρόνο για 2 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *