Πόσο καφέ να πίνετε για να μην πάθετε άνοια!

Πόσο καφέ να πίνετε για να μην πάθετε άνοια!

Έχει τεκμηριωθεί επιστημονικά ότι ο καφές έχει πολυάριθμα οφέλη για την υγεία μας, όταν καταναλώνεται βέβαια χωρίς ζάχαρη, γάλα ή άλλα πρόσθετα και στις κατάλληλες ποσότητες. Μία ακόμη μελέτη έρχεται να προστεθεί στην τεράστια διεθνή βιβλιογραφία επί του θέματος, καταδεικνύοντας αυτή τη φορά την ευεργετική δράση του απολαυστικού ροφήματος για τον εγκέφαλο. Η έκθεση που δημοσιοποίησε το Ινστιτούτο Επιστημονικής Πληροφόρησης για τον Καφέ (ISIC) αναφέρει πως τρεις έως πέντε κούπες καφέ την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ έως και κατά 20%. Ωστόσο, ειδικοί από ερευνητικούς οργανισμούς (Alzheimer’s Research UK, Alzheimer’s Society κ.α.) τονίζουν ότι πρόκειται για συσχετίσεις που δεν έχουν […]

Πηγη: Ιατρικα Νεα

About kymaeditor

Check Also

8.000 ευρώ δίνει η ΣΕΚΕ για τους γιατρούς που θα προσληφθούν στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Ξάνθης

Η Συνεταιριστική Ένωση Καπνοπαραγωγών Ελλάδας στην Ξάνθη προσφέρει από 8.000 ευρώ τον χρόνο για 2 …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *