Η «Kosta Boda» ζητά αποζημίωση 4,8 εκατ. από το Δημόσιο για τις καταστροφές του 2012.
Αποζημίωση 4,8 εκατομμυρίων ευρώ διεκδικεί η εταιρεία «Kosta Boda» με αγωγή που συζητήθηκε στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών, η οποία στρέφεται κατά Ελληνικού Δημοσίου, Αστυνομίας, Περιφέρειας,…