Τέλος στην ταλαιπωρία στην Αίγινα: Δευτέρα ή Τρίτη αποκαθίσταται η υδροδότηση
Το γεγονός ότι εδώ και 3 μήνες η Αίγινα βρίσκεται χωρίς πόσιμο νερό αλλά και το ότι ξεκινά η διαδικασία αποκατάστασης, σχολίασε στην εκπομπή «Πρωινή Παρέα» με τους Κατερίνα…