Σε εθελούσια απομόνωση οι δύο Ελληνες από το Diamond Princess που επέστρεψαν σήμερα
Μετά από συντονισμένες ενέργειες της Κυβέρνησης, επαναπατρίστηκαν σήμερα δύο Έλληνες πολίτες, από το κρουαζιερόπλοιο Diamond Princess, που βρίσκονταν στην Ιαπωνία. Την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, οι…