Δημογραφικό πρόβλημα : «γεννάμε λιγότερο, ζούμε περισσότερο και μετακινούμαστε περισσότερο»
Τα στοιχεία που δημοσίευσε στις αρχές Οκτωβρίου η ΕΛΣΤΑΤ, αποτυπώνουν την σκληρή πραγματικότητα και περιγράφουν μια χώρα που φθίνει, ενώ μέσα σε 13 χρόνια μειωθήκαμε κατά 500.000 άτομα. Η χώρα μας είναι μια χώρα γερασμένη και τα επόμενα 25 χρόνια, θα χάσει 2 εκατομμύρια εργαζόμενους. Τον κώδωνα του κινδύνου για τις δημογραφικές και εργασιακές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ελλάδα απηύθυνε ο επικεφαλής του Κέντρου Κρήτης του ΟΟΣΑ, για τη…