Ξεκίνησε η λειτουργία της 1ης και 2ης Τοπικής Μονάδας Υγείας (Τ.Ο.Μ.Υ) στον Δήμο Κορυδαλλού
Με στόχο την παροχή δωρεάν, καθολικής, κατάλληλης, αποτελεσματικής, αποδοτικής, ποιοτικής και ανθρωποκεντρικής Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) και την ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στις υπηρεσίες…