Επιστολή “καταπέλτης” του τ. Διοικητή του “Ελπίς” στον Πρωθυπουργό
Ανοικτή επιστολή στον πρωθυπουργό απέστειλε ο πρώην διοικητής του νοσοκομείου ΕΛΠΙΣ, Θοδωρής Γιάνναρος, ο οποίος πληροφορήθηκε την αποπομπή του ενόσω συμμετείχε σε φιλανθρωπική εκδήλωση της…