Toν πρώην σταθμό του ΟΣΕ στο λιμάνι ζητά η αντιπεριφέρεια Πειραιά .

Θετικός ως προς την παραχώρηση και αξιοποίηση του πρώην σταθμού του ΟΣΕ στο λιμάνι του Πειραιά, αλλά και της σιδηροδρομικής γραμμής Λεύκα – Ρετσίνα, αλλά αφού προηγηθεί πρώτα διάλογος με τη ΓΑΙΟΣΕ, στην οποία ανήκει και η συγκεκριμένη περιουσία, εμφανίζεται ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Σπίρτζης, μετά από συνάντηση που είχε την περασμένη εβδομάδα για το θέμα, με τον αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Γιώργο Γαβρίλη.
Όπως ανέφερε ο Γιώργος Γαβρίλης στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σε συνεργασία με το δήμο Πειραιά υπάρχουν σκέψεις το συγκεκριμένο κτίριο του πρώην σιδηροδρομικού σταθμού να γίνει μουσείο Ρεμπέτικης Ιστορίας, ένα γεγονός που επιδίωκε και η πρώην δημοτική αρχή αλλά δεν υλοποιήθηκε.

Επίσης αν η ΓΑΙΟΣΕ εμφανιστεί θετική ως προς την παραχώρηση της σιδηροδρομικής γραμμής από τη Λεύκα έως τη Ρετσίνα, υπάρχουν σκέψεις για ανάπλαση της με ποδηλατόδρομο και δημιουργία πεζοδρομίων.

Αναφορικά με την διάθεση του πρώην αμαξοστασίου για τα πράσινα λεωφορεία, στην πλατεία Ιπποδάμειας (σσ ανήκει στη “Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ”) σε μια προσπάθεια να κατασκευαστεί εκεί η νέα κεντρική αγορά του Πειραιά, θα υπάρξει νέα συνάντηση του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών με το δήμαρχο του Πειραιά Γιάννη Μώραλη και τον αντιπεριφερειάρχη Γιώργο Γαβρίλη.
Πάντως για τους πολίτες του Πειραιά η αλήθεια είναι ότι τόσο από το Δήμο όσο και από την αντιπεριφέρεια τα λόγια και οι προτάσεις είναι πολλά αλλά οι πράξεις μηδενικές. Τα θέματα των ημερών δε: ΣΕΦ, αμαξοστάσιο, σταθμός ΟΣΕ λιμνασμένα τουλάχιστον για τετραετία.

About kymaeditor

Check Also

Just Go Zero – Το πρωτοπόρο πρόγραμμα παραλαβής υλικών/αποβλήτων από την πόρτα του πολίτη

Ο Δήμος Πειραιά συνεχίζει να καινοτομεί υλοποιώντας έναν πρωτοποριακό ψηφιακό μετασχηματισμό της διαδικασίας ανακύκλωσης με …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *